Vierailimme Helsingin Messukeskuksessa I love me- messuilla luokan kesken. Messut ovat lyhytaikaisia ja tavoitteellisia myynninedistämistapahtumia, jotka ovat suunnattu esimerkiksi ammattilaisille tai kuluttajille. Vierailimme messuilla perjantaina, jolloin messut olivat suunnattu ammattilaisille. Lauantaina ja sunnuntaina messuille oli vapaapääsy kenelle tahansa lipun ostaneelle. I love me -tapahtuma muodostuu kauneus-,terveys-, muoti-, koru&kello-, sekä luonnollisesti-messuista. Tästä voi tarkastella tapahtuman näytteilleasettajia.
Messuille osallistumisella on aina tavoite. Se voi olla
esimerkiksi
Uutuustuotteet esittely, informaation jakaminen, myynti,
uusien jäsenien hankinta, asiakkaiden tapaaminen, tunnettavuuden lisääminen tai
vaikka markkinointityön pohjustaminen
Messuille osallistuessa tulee suunnitella huolellisesti
tila, vuokrat, budjetti, ideointi, esittelijät ja jaettavat materiaalit.
Messuilla yleisiä ovat myös erilaiset näytökset tai
myyntinäyttelyt, jolloin kohderyhmä on mietittävä tarkkaan. I love me -messuilla oli myös erilaisia esityksiä ja näytöksiä, joka keräsi niistä kiinnostuvia ihmisiä kuuntelemaan.
Alhaalla kuvia messutunnelmista
Alhaalla kuvia messutunnelmista
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti