torstai 20. marraskuuta 2014

Sofia

Hei!

Olen Sofia, ja olen toinen tämän blogin kirjoittajista. Olen 23- vuotias, ensimmäisen vuoden estenomi opiskelija Laurean Ammattikorkeakoulusta.  Aikaisemmalta koulutukseltani olen yo-merkonomi sekä kosmetologi. Lisäksi suoritin tänä keväänä 2014 liikunnanohjauksen peruskurssin sekä FISAF personal trainer koulutuksen, joten tietämystä löytyy siltäkin puolelta.
Tällä hetkellä teen kaikenlaisia myynti- sekä edustustehtäviä erilaisille yrityksille. Ennen Helsinkiin muuttoa työskentelin Tampereen Sokoksella kosmetiikkaosastolla myyjänä, minkä jälkeen siirryin erään perhematkailukohteen  pienliikkeeseen myymäläpäällikön vastaavaksi. 

Kiinnostus kemiaan on yksi suurista syistä, jonka vuoksi päätin hakeutua tälle alalle.  Olen kiinnostunut ihmisen kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista, kuten kosmetiikasta, ravinnosta ja liikunnasta. Minua kiinnostaa se kuinka ne kulkevat käsi kädessä ja kietoutuvat yhdeksi suureksi kokonaisuudeksi, terveydeksi. On mielenkiintoista ymmärtää elämän jokapäiväisiä asioita molekyylitasolla ja tutkia erilaisia olemassa olevia aineita ja reaktioita.

Markkinointi ja yrittäjyys ovat myös aina ollut minulle lähellä sydäntä ja unelmani olisikin toimia jonkin sortin yrittäjänä tulevaisuudessa tällä alalla.

Suurena haaveenani on myös lähteä vaihto-opiskeluun. Pidän todella paljon matkustelusta ja erilaisista kokemuksista, joten uskon vastaavanlaisen mahdollisuuden rikastuttavan elämääni. Olen myös varma että siitä olisi minulle hyötyä tulevaisuudessa.

Tähän saakka opiskelu Laureassa on tuntunut todella mielenkiintoiselta ja on ollut mukavaa saada tehdä erilaisia ryhmätöitä sekä projekteja. Olen sosiaalinen ja mielestäni on mukavaa työskennellä muiden ihmisten parissa, joten ammattikorkeakoulun oppimistavat sopivat minulle mainiosti.

Teksteissäni käsittelen tunnilla oppimiani asioita ja tuon niissä vahvasti mukaan omia pohdintojani sekä näkemyksiäni aiheisiin liittyen.


Mukavia lukuhetkiä blogin parissa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti